Myndighetsförfrågningar
E-post: ekonomi@sparbankenbergslagen.se
Hos Kundcenter får du direkt hjälp med enklare ärenden och information kring olika händelser. Du kan också boka tid för att träffa rådgivare på något av våra sju kontor.
Som ett led i vårt arbete att slå ihop våra två tidigare banker till en, tar vi ett nytt grepp kring vårt Kundcenter. Oavsett om du ringer det ena eller det andra numret, så kommer du till samma Kundcenter. Du kan från och med måndag 3 juni få hjälp direkt i telefon (om du har anslutit tjänsten Kundcenter Privat Personlig service*) redan från kl.7 på morgonen och ända fram till kl.20 på kvällen, alla dagar i veckan (stängt storhelger).
Öppet alla dagar 7-20 (stängt storhelger)
Telefon: 0581-880 00 eller 0225-358 00
E-post: info@sparbankenbergslagen.se
*Så här gör du för att ansluta dig:
När du är inloggad i internetbanken så ansluter du dig under menyvalet
Övriga tjänster > Hantera telefontjänst. Följ därefter de enkla stegen för att aktivera Självbetjäning och Personlig service.
E-post: ekonomi@sparbankenbergslagen.se
Skicka meddelande i mobil- och internetbanken.
Genom att trycka på "meddelande" i internet- och mobilbanken kan du enkelt och säkert kontakta oss angående dina olika bankärende.
Till internetbanken
E-post, endast allmäna frågor, skicka aldrig privata uppgifter via e-post
Info@sparbankenbergslagen.se
Öppet alla dagar 07.00-20.00
Från Sverige: 0771-22 11 22
Från utlandet: +46 771 22 11 22
(Stängt storhelger)
Öppet alla dagar 07.00-20.00
Från Sverige: 0771-33 44 33
Från utlandet: +46 771 33 44 33
(Stängt storhelger)
Teknisk support och guidning när du använder bankens digitala tjänster.
0771 - 97 75 12
Öppet dygnet runt
Öppet dygnet runt.
Från Sverige: 08 - 411 10 11
Från utlandet: +46 8 411 10 11